fredag den 27. august 2010

Der gik ugen

Jeg fik ikke skrevet nogen blog i går - jeg glemte det bare, sad og læste hele aftenen. Og gik lidt tidligere i seng end jeg ellers har gjort i denne uge, det var godt at få sovet lidt. Så nu må jeg skrive om både torsdag og fredag.

Frokost torsdag: Ostesalat og grovbolle. Jeg var på kursus, og der var bestilt sandwich, men jeg spiste min egen madpakke i stedet. Jeg supplerede med nogle gulerødder, da de andre spiste chokolade. Og drak en frygtelig masse kaffe den dag.

Aftensmad torsdag: Fiskepakker - i glasfad med låg. Jeg lavede det ligesom jeg gør med fiskepakker: Snittet hvidkål, gul squash, forårsløg, gulerod i strimler (skåret med skrællekniven) og tomater i skiver. Fisken var friske rødspættefiletter, rullet sammen. Krydret med salt og peber + oregano og basilikum. Det fik 3 kvarter i ovnen, det tager længere tid i et glasfad end i stanniolpakker.

Frokost fredag: Rugbrød med røget tun og røræg + tomater.

Aftensmad fredag: Kyllingefrikadeller med råkost af rødbede og gulerod + snittet æble, overhældt med lidt appelsinjuice og citronsaft.

Nu er det heldigvis weekend og tid til at slappe af!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar